Zagadnienia do pracy w domu – lista:

Drodzy uczniowie od dziś 30 marca dalsze materiały na tę stronę będą oznaczane linkami dat np. 30 marca to 30-03 inny  przykład 3 kwietnia to 03-04.

 

Wiadomości z biblioteki szkolnej

Wykaz Bibliotek cyfrowych —> tutuaj

Wirtualne festiwale literackie

Kartka dla seniora

Fizyka dla klas 2b i 3b:

bryła sztywna , drgania i fale 2 , drgania i fale grawitacja , indukcja , mechanika1 , mechanika2 , mechanika3 , optyka , pole elektrostatyczne , pole J., prąd stały, termodynamika

 

Zadanie dla uczniów klas 1 a,c,d,e
Scharakteryzuj planety Układu Słonecznego pod względem:
1. Odległości od Słońca
2. Wielkości i jej cech charakterystycznych (wielkość względem Ziemi, planeta gazowa czy skalista, czy posiada atmosferę i satelity itp.
3. Okresu obiegu wokół Słońca i okresu obrotu wokół własnej osi
Należy napisać krótką charakterystykę planet (do 7 zdań o planecie)
Dla osób które zrobią to w ciekawej formie oceny do dziennika: forma tylko papierowa –nie w formie prezentacji komputerowej

Dla wszystkich uczniów ciekawych Świata

Zachęcam do obejrzenia filmów:

https://www.youtube.com/watch?v=KZzdwT4mZJk

https://www.youtube.com/watch?v=DNwq321ouD0

https://www.youtube.com/watch?v=4l8KL-9Fj8Q

https://www.youtube.com/watch?v=y1qu2cT7Beo


fizyka atomowa dla klas 1 po gimnazjum i klasy 3b –> fizyka atomowa 1

dla 1b ->> Klasa 1b -1

Chemia mgr V. Kurzak

CHEMIAVioletta Kurzak

 

Chemia mgr  J.  Trynda

26-03

Matematyka mgr E. Lubaś

Materiał do nauki dla klas 3 , Matura próbna z matematyki 2016


IA,IE – materiały do nauki , IC-materiał do nauki , IF-materiał do nauki

Matematyka dr J. Kowalski

Nauka w szkołach – KORONOWIRUS

Matematyka mgr B. Bajor

Wszelkie informacje dotyczące zajęć z matematyki w klasach, w których uczę można znaleźć na mojej stronie internetowej b.bajor.it. Dotyczy to klas: 1B, 2B, 3A, 3BE.

Matematyka mgr E. Bartoszek 

Matematyka dla klas Ic gr.I, Id

Proszę o przepisanie, bądź wydrukowanie zamieszczonego pliku. —> Od proporcjonalnosci prostej do funkcji_y=ax

Należy przeanalizować w oparciu o tekst i podręcznik podany temat oraz wykonać pracę domową.


Tematy do realizacji z matematyki dla klas: kl. Ic gr. I   kl.Id
Temat1 Od proporcjonalnosci prostej do funkcji_y=ax ,  Temat2 Funkcja y=ax – rozwiązywanie zadań  , Temat3,4 Funkcja liniowa i jej wykres (2h)
Proszę o przepisanie i przeanalizowanie tematów począwszy od Tematu2
Temat1, tak jak wcześniej sugerowałam, można tylko wydrukować.
Proszę starać się wykonać prace domowe. Są one wszystkie wzorowane na podanych zadaniach lekcyjnych.

01-04  01-04 15-04  27-04

Matematyka mgr A. Czyż

Testy dla klas 1h,1i, 1j, 2c, 2d   – do 28 marca —>  Matematyka A. Czyż


 

Kochani Uczniowie klas: Ii, Ij, Ih , IIc i  IId ! zdjecia
Bardzo proszę o przesłanie rozwiązań zadań  na adres: alicjacz24@wp.pl do dnia 31 marca 2020r

2c,2d:   2-04   31-03 dla 1 h,i,j

Język polski mgr M. Wręga

Klasa II c , Klasa II d , Klasa III a , Klasa I i


dla klasy IIIa: streszczenie nr3


dla klasy IIIa,b:  streszczeniekrejtz, 27.03 —> streszczenie nr 5

 

 

Język polski mgr G. Brodzińska

Klasa 1 „a” i 1 „e”:
Proszę przeczytać „Skąpca” Moliera.
Klasa 2 „e”:
Proszę przeczytać „Przedwiośnie”
S. Żeromskiego i
„Granicę” Z. Nałkowskiej.
Klasa 3 „e” i część klasy 3 „a” i 3 „b” :
Proszę napisać rozprawkę na temat:
„ Polaków portret literacki – obiektywizm czy mitologizacja? Rozwiń temat na podstawie literatury Romantyzmu”.

Stale uaktualniane informacje (polecenia, zagadnienia, materiały) znajdują się na grupowych klasowych czatach (MESSENGER).

*dodatkowe materiały, w tym nagrania dla zainteresowanych uczniów (głównie maturzystów) znajdziesz tutaj:

https://www.facebook.com/groups/1144912805849418

J. niemiecki mgr U. Janas
klasa 1g, 1f, 1i, rozdział 10.
Klasa 2a i 2e – rozdział 7.
Klasa 1a rozdzial3 strona 48-52 oraz pisemne wypowiedzi: 6-8 zdań w czasie prefekt: 1. Mój pierwszy dzień w nowej szkole. 2. Moje najpiękniejsze wakacje.

J. angielski mgr A. Stępińska – Kiedrzyn (dok. docx)

Klasa 2A: Drodzy uczniowie , skany ,   Zmiany w określeniach czasu i nie tylko

Klasa 3c, 3e: articles , ARTYKUŁ , czasowniki modalne , czasy , infinitive and gerund , list formalny , mowa zależna , OPINION ESSAY ,  PASSIVE , ROZPRAWKA , tematy do ustnej ,  tematy poz.rozsz. , topics to discuss  ,  UNREAL PAST , water pollution

Klasa 3a,3c, 3e: Drodzy uczniowie , Rozprawka typu ZA I PR3cdZECIW


klasa 2a rozszerzona: REPORTED SPEECH pytania,  pytania

klasa 3c: klasa_3c (1)  02-043c3a


klasa 2a podst: phrasals  29-03  03-04

2a_rozszerzona, 29-03

3e  06-04

 

J. angielski mgr T. Janas

klasy 3d i 3b – kolejne unity i znajomość środków językowych.

Klasa 2c – unit następny – teksty i ćwiczenia leksykalne. Klasy 1a, 1f, 1 j –  następne unity (bez gramatyki).

Klasy 3D i 3B- proszę wejść na platformę Engly.pl i wybrać zadania egzaminacyjne , klasa D- elementy tłumaczeniowe, klasa B- testy leksykalne. Proszę stworzyć karty pracy – zaznaczyć te przykłady, gdzie były błędy. Klasa 1A – unit 5 strony 60 – 69. Klasy 1F i 1 J – unit 6, strony 74 – 86. Klasa 2C – unit 8. Pozdrawiam.

J. angielski mgr E. Felisiak

1B gr 2 i 1C gr 2 słownictwo unit 6, czytanie str 78-79, środki językowe str 81, pisanie str 82-83.

2D gr podst. Mowa Zależna przekształcenia : twierdzenia, pytania i rozkazy

3D gr podstawowa Kultura -czytanie, pisanie, środki językowe

3C gr2 Państwo i Społeczeństwo czytanie, środki językowe.

J. angielski mgr D. Węgrzyn

klasa Ib, Id, Ie – proszę zrealizować ćwiczenia z Unit 5 i Unit 6 bez części writing i speaking oraz przeczytać teorię z gramatyki z tych rozdziałów na końcu podręcznika.

27 marca- klasa Ib, Id, Ie – proszę zrobić w domu kartę pracy:
DEFINING RELATIVE CLAUSES  defining relative clauses  ,

J. angielski mgr A. Kocela

zadania z języka angielskiego dla klas – A. Kocela(word)

J. angielski mgr B. Mroskowiak

Uczniowie z moich grup języka angielskiego z klasy Ih i Ij:

Instrukcja do zadań

revision exercise, unit 6

J. angielski mgr H. Słodek – Karkowska

Kl. IIIA, IIIB, IIIE
Matura ustna – ZESTAWY ZADAŃ + przydatne zwroty – Podręcznik do języka angielskiego MACMILLAN – str. 290 – 307

kl. I A pierwsza grupa


Kl. III A, B , E – MOK Exam – Matura poziom rozszerzony

Zadania spakowane *.zip trzeba rozpakować prawym przyciskiem myszy Wyodrębnij albo wypakuj…   link: Kl_III_A_B_E_-_Matura_poziom_rozszerzony


Materiały dla kl. 1 G , I – poziom podstawowy – Zadania spakowane *.zip trzeba rozpakować prawym przyciskiem myszy Wyodrębnij albo wypakuj…   link: Materialy_dla_kl_1_G__I_-_poziom_podstawo


 od dnia 26.03.2020r. Link do nowych zadań —-> kliknij
J. niemiecki – mgr S. Liwoch

J. niemiecki – mgr A. Grzywna

J. niemiecki – mgr E. Dębińska
Historia oraz HIS mgr J. Skowron 
HIS klasy 3 :  HiS klasy 3
27.03 —> 27 03 1d

Historia mgr M. Pniakowska – Syska

Klasa 2d –

Na podstawie tematu 8 i 9 z rozdziału Europa i świat w epoce odrodzenia, przygotuj odpowiedzi na następujące pytania:
1. Przedstaw chronologicznie przejmowanie kolejnych terytoriów przez dynastię Habsburgów.
2. Wyjaśnij znaczenie pojęcia polityka dynastyczna na przykładzie działalności cesarza Maksymiliana I Habsburga.
3. Oceń skuteczność polityki Karola V , przedstawiając cele polityczne władcy oraz bilans zysków i strat.
4. Omów przebieg wojen włoskich i ich znaczenie dla Europy.
5. Przedstaw przebieg i skutki rywalizacji francusko – habsburskiej z XVI w.
6. Wymień skutki rywalizacji angielsko – hiszpańskiej z II po. XVI w.
7. Przedstaw organizację państwa Sulejmana I, oraz etapy ekspansji tureckiej w Europie. Azji i Afryce.
8. Wymień czynniki , które decydowały o sukcesach podbojów Turków osmańskich.
9. Przedstaw znaczenie bitwy pod Lepanto.
10. Scharakteryzuj samodzierżawie na przykładzie państwa moskiewskiego.


Historia – zakres rozszerzony 2d

Proszę rozwiązać testy w celu utrwalenia i powtórzenia działu: Europa w dobie odrodzenia.

karta-pracy-wielkie-odkrycia-geograficzne  , karta-pracy-z-mapa-konturowa-reformacja-i-kontrreformacja-w-europie (1) , scenariusz-lekcji-reformacja-i-jej-skutki-karta-pracy

Historia, Zakres Podstawowy kl. 1f, 1g, 1h, 1i

Proszę rozwiązać testy , w celu utrwalenia materiału z działu Polska i Świat po II wojnie światowej.

karta-pracy-nowy-podzial-swiata , karta-pracy-polityka-aliantow-wobec-powojennych-niemiec-i-austrii

Biologia mgr. E. Cichopek

Klasa 3c:  ZAGADNIENIA , OCHRONA PRZYRODY, OCHRONA ŚRODOWISKA – ZADANIA MATURALNE cz. II , OCHRONA PRZYRODY, OCHRONA ŚRODOWISKA – ZADANIA MATURALNE cz. I ,  BIOTECHNOLOGIA – ZADANIA MATURALNE

Klasa 1c, 2c: KLASA Ic , KLASA IIc

Klasa 1 b,d,g,j: KLASA Ib, Id  , KLASA Ig  , KLASA Ij

Biologia mgr. J. Labocha

BIOLOGIA_KLASA_1A ,  KLASA 2A , 

ZDANIA_GENETYKA_3A , ZADANIA_GENETYKA_3A_2,

Klasa 1f,h,i  31-03   6-04  6-04

Geografia mgr K. Trepka

geografia kl. III E , geografia kl.Ie , geografia kl.Ih


Klasa 3e:

Zadania powtórkowe spakowane *.zip trzeba rozpakować prawym przyciskiem myszy Wyodrębnij albo wypakuj…   link: do wyslania  31-03

1e 31-03   1h 31-03     08-04

 

 

Geografia mgr M. Piątek

ZAGADNIENIA LO – klasy pierwsze, w których uczę.

Geografia mgr B. Prokopowicz

Klasy 2A i 2E.  Są to materiały powtórkowe z zakresu geografii fizycznej.

Uczniowie mają czas na rozwiązywanie zadań. Zakres materiału już został zrealizowany.

rzeźba , klimat , astronomia_rozszerzona  , Hydrologia_matura , geologia

Klasę 1j proszę o uzupełnianie zeszytów ćwiczeń zgodnie z kolejnością tematów oraz o uzupełnienie braków.

Kontakt z nauczycielem przez Messengera.


Klasy 2a i 2e: linki 2a oraz 2e , 30-03, 29-03, 31-03, 06-04 ,  06-04

Klasa 1j: link 1j  31-03

kolejne zadania dla powyższych klas: 15-04  20-04  23-04 24-04  04-05

od 11 maja zadania tylko na tym linku:  link

Podstawy przedsiębiorczości – mgr D. Jaskólska

Przesyłam materiały dla wszystkich klas pierwszych są takie same.

Dla klasy: 1f,1g,1h,1i,1j.  –> PP

WOS i HIS mgr Z. Poloczek

Klasa II b – historia i społeczeństwo
Temat: Polacy podczas II wojny światowej
Na podstawie tekstu z podręcznika odpowiedz na pytania:
1. Jakie polskie formacje zbrojne prowadziły walkę z Niemcami podczas wojny?
2. Wymień słynnych polskich dowódców wojskowych z okresu walk na Zachodzie.
Zapoznaj się z tekstem źródłowym ze strony 157 Układ Sikorski – Majski i odpowiedz na pytania zawarte pod tekstem.


Klasa I c – wiedza o społeczeństwie
Temat: Współczesne media w Polsce
1. Na podstawie tekstu z podręcznika wymień funkcje mediów.
2. Przedstaw podział współczesnych mediów.


Klasa I g i I h – wiedza o społeczeństwie
Temat: Łamanie praw człowieka
Na podstawie tekstu z podręcznika wymień przyczyny łamania praw człowieka na świecie. Skorzystaj z mapy znajdującej się na stronach 146-147 i zwróć uwagę na państwa w których prawa nie są przestrzegane lub są zagrożone.
Jakie zachowania zagrażają współcześnie w Europie prawom człowieka?


nowe informacje – Poloczek  – 27.03 ,  01-04 ,  01-04, 3-04 HIS   15-04  21-04-1c1g

23-04  27-04 1c 1g  30-04-1h2b  05-051c 1g

od 11 maja wszystkie zadania tutaj:  link

 

Biologia mgr D. Nowak

materiały dla I e biologia , klasa III e, materiały z biologii


Zadania dla kl. IIIe – genetyka klasyczna

Historia i WOS mgr A. Miśkiewicz

Zadania z historii i wos dla klasy I d, II d i III d.

Zalecenia

EDB – mgr A. Janocha

dla klas Ib i Ic – link:  Powodzie

 

EDB – mgr T. Słabosz

Epidemia fake newsów.

Koronawirus zarażony fake newsem. 

Jak w dobie pandemii możecie uchronić się przed fałszywymi informacjami.? 

Polecam korzystanie z następujących fachowych stron:

www.gov.pl/web/zdrowie/co_musisz_wiedziec_o_koronawirusie

Główny Inspektorat Sanitarny

Ministerstwo Zdrowia

Portal OSE

Proszę w oparciu o informacje z podanych stron dowiedzieć się ;

1.Jak odróżnić wiarygodne informacje o koronawirusie od fake newsów.

2.Poznać zasady bezpiecznego zachowania podczas epidemii..

Proszę młodzież z kl.pierwszych:I,H,E,G,J,A,D,F,E o systematyczne uzupełnianie zeszytu ćwiczeń.


Edb 25-03do 02-04   15-04  do 23-04 do 30 kwietnia zip  do 7 maja zip

od 11 maja wszystkie zadania tutaj: link

Informatyka – mgr U. Jarkiewicz

25-03  , 30-03 , 06-04 ,  Aktualne zadania tutaj

Informatyka – mgr inż. M. Templin

Zadania z algorytmów do zeszytu dla klas 1 a,b,c,d,e

link: algorytmy klasy 1 po SP

Szanowni uczniowie oto plan pracy on-line:

  • uczniowie po szkole podstawowej – przećwiczymy zadania z linka powyżej oto program z lekcji – należy go rozpakować na pulpit —> Javablock  zrobimy wkrótce lekcje on-line – zatem ćwiczymy w domu!!!  💡
  • po gimnazjum kl.1 zrobimy wkrótce on-line lekcje i zadam potem pracę domową w power_point
  • “informatycy” z klasy 2b wkrótce on-line kontynuujemy c++
  • “informatycy” z klas 3 wkrótce przeprowadzimy lekcję on-line na youtubie

Wszystkie te działania ruszą od poniedziałku 30 marca. Będę się kontaktował poprzez messengera w celu umówienia spotkań.  😎


16-04: Notatnik  do ćwiczeń HTML – 1F 1G 1J —> pobierz

17-04 :  TEMATY do pracy z prezentacji: 1F 1G 1J  —> pobierz

Wiedza o kulturze – B. Wróbel

Przesyłam link do wirtualnego zwiedzania muzeum. Karta pracy znajduje się po prawej stronie – uzupełnienie pól do opisu obrazu.

https://view.genial.ly/5e70724627aede0fbe805a45/interactive-image-opis-obrazu

 

Historia i WOS mgr. U. Fiutek

W klasach, których uczę dokument —>  wos i historia, 30-03  , 06-04 ,  27-04, 18-05,

2-06

 

J. francuski – mgr D. Bernacka

francuski – plik spakowany *.zip rozpakowujemy prawym przyciskiem myszy.

03-04   10-04  24-04 30-04  11-05  20-05 25-05  od 1 czerwca tutaj

 

Plastyka – mgr. J. Wojdyła

29-03   20-04  05-05  18-05

OD 2 CZERWCA BĘDZIE UDOSTĘPNIONE PUDEŁKO NA WASZE PRACE ZE ZDALNEGO NAUCZANIA, BARDZO PROSZĘ O ZWROT PRAC CZYTELNIE OPISANYCH. PAMIĘTAJĄC O ZASADACH HIGIENY I POZWOLENIU OD RODZICÓW !!!
Z GÓRY DZIĘKUJĘ I POZDRAWIAM, PRZYPOMINAM O ZALEGŁOŚCIACH !!!

2-06 <– zadania ostanie

PROSZĘ O GŁOSY NA PRACE NASZYCH UCZNIÓW
KONKURS PLASTYCZNY KATEGORIA V  są to uczennice z klasy 1a,b,c,d,e, GŁOSOWAĆ MOŻNA DO 4 CZERWCA.
DZIĘKUJĘ W IMIENIU AUTORÓW PRAC, J. WOJDYŁA
BARDZO WAŻNA WIADOMOŚĆ DLA KLAS 1 A, B, C, D, E – PLASTYKA !!!
PRZYPOMINAM I PROSZĘ O ZWROTNE INFORMACJE Z PLASTYKI, CZYLI ZDJĘCIA PRAC. PROSZĘ POWAŻNIE PODEJŚĆ DO TEGO, OD MARCA MINĘŁO DUŻO CZASU A NADAL NIE MAM KONTAKTU Z WIELOMA UCZNIAMI. BRAK OCEN SPOWODUJE W DUŻYM STOPNIU OBNIŻENIE OCENY ROCZNEJ !!! 

WF – #zostańwdomu – ale dbaj o dobrą formę – wszyscy nauczyciele 

 

WYCHOWANIE  FIZYCZNE – ZAJĘCIA DO REALIZACJI DLA UCZNIÓW LO

 

Religia

W związku ze zbliżającą się datą niezwykle ważnego WYDARZENIA DLA KOŚCIOŁA W POLSCE – beatyfikacją PRYMASA TYSIĄCLECIA – obejrzyj prezentacje, a z ostatniego slajdu wybierz i rozwiń jedną z wypowiedzi Kard. Wyszyńskiego.
Trzymajcie się zdrowo! —>  Kardynał Stefan Wyszyński

06-04   06-04   06-04   kl2: 14-04  kl1 16-04  kl3 16-04  kl2 20-4   kl3 20-04    kl3 20-4

kl1 20-4  kl1 20-4   kl1 20-4  kl2 28-04 kl2 04-05  kl1 04-05 kl2 06-05

od 12 maja tutaj lekcje